عاشقانه های من


سوگل هستم !

تو تنها ستاره ای هستی که در آسمان زندگی ام درخشیده ای. چشمان تو پر از مهر و زیبایی است. من نام زیبای تو را که قشنگترین واژه است. بر لوح قلبم نوشتم و از اینکه عاشق تو هستم احساس غرور ، سربلندی و سرافرازی میکنم.

تنها آرزوی من تا آخرین نفس ، با تو هم نفس بودن هست و بس.

آنگاه که از ناملایمات زندگی دلم به تنگ می آید ، عطر پاک تو و امید به زندگی با تو یعنی همه خوشبختی.
خوشختی چیزی نیست جز لحظاتی که آنها را دوست داریم. و در کنار تو همه لحظه های من اوج سعادتست.


پرواز در اوج آسمان ، متعلق به بلندپروازترین کبوترهاست. صعود به رفیع ترین نقاط را برای تو آرزو می کنم.


تولد همه چیز زیباست ، ولی روز تولد تو از تولد فصل بهار هم برای من زیباتر است... ازصمیم قلب دوستت دارم.


دوست دارم تو را تنگ در آغوش بگیرم و تمام دلتنگی هایم را با شعرهایم به سرزمین چشمانت هدیه کنم. دوست دارم شبنم های دلواپسی ام را روی گل گونه هایت جاری سازم ، صورتت را از اشکهایم خیس کنم و محکم تر از همیشه بهت بگم : دوستت دارم.


روزتان چون سپیده دمان سحر ، شامتان آرام و قرار دلهایتان ، دلتان چون دریا آکنده از موج و اوج و برقرار بر ساحل عافیت و پیوند همیشه پایدار.


عشق را از تار و پود وجود تو احساس می کنم و از عمق نگاه تو تا انتهای اقیانوس مهر می روم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,ساعت 15:28 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com